Fyra gungor små



Mina röda fina tulpaner har fått sällskap av ett vitt fint träd! Lägg märke till tulpanernas form jämfört med igår, tror de trivs bättre hos mig i min kristallvas än hos mannen i affären på andra sidan gatan.



Jag var på husflidsmöte idag och bläddrade lite i en tidning och fick se en otroligt vacker skapelse på bild och till min förvåning var det inte alls svårt att göra en likadan! Det ska tilläggas att min skapelse blev lite mer amatörmässig än den som fanns i tidningen..



Det som kanske blev lite overkill på min version av det vita trädet var när det kom till att fästa ihop bitarna. Jag hade ingen häftapparat men efter lite tragglande gick det till slut att sy ihop trädet med nål och tråd!

För övrigt ska jag nämna att jag slog säsongsbästa på 500 m utomhus idag. En halvblåsig tisdag. Det ni. :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ohhhhh grattis!!! :D



Så fint du gör det hemma hos dig med priser, blommor och träd!!! ^^



Kram på dig!

2011-02-09 @ 08:32:56
URL: http://ichigoichielove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0