Skräckblandad förtjusning

Hej Allihop igen!

Modevisningen är avklarad, det blev en succé! Nervigt inpå genrepets början men när musiken startade föll allting på plats!
Man kan ju tänka sig att vemodet börjar komma nu, en grupp ska splittras och man lämnar ett liv man har levt ett helt år. Men faktiskt. Jag har inte tid att vara vemodig. Mitt nästa äventyr börjar redan 11:e juni, två dagar efter skolavslutningen, och det äventyret kommer utspela sig i Oslo! Min mamma hämtade mig och alla mina saker idag i Hälsingland och gud vad grejer man hinner samla på sig under ett år! Och alla dessa saker, jag blir alldelles matt bara av att tänka på dem! I helgen måste jag packa upp och packa om och greja, för ni vet ju vad: om en vecka flyttar jag till Oslo! :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men fatta vad kul du kommer att kunna ha i Oslo! Lycka till med flytt!

2010-06-05 @ 08:27:02
URL: http://www.ulrikaolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0