Sista helgen

Det är ganska dumt att flytta från två ställen samtidigt. Ännu en helg har passerat och det känns som att jag inte har kommit någonstans i packningen överhuvudtaget. Plockar upp en grej ur ena väskan och lägger ner den i en annan, det är som att man står och trampar på samma ställe hela tiden! Det känns himla komiskt, jag bara flyttar på grejerna utan att få någon större ordning. Kanske jag borde stanna hos mina föräldrar lite längre än två dagar mellan flytterna?

I flytthetsen vill jag för övrigt tipsa om en hemsida som några av Sveriges hemslöjdskonsulenter har tagit fram: http://www.365slojd.se
Om man saknar inspiration eller helt enkelt vill pyssla med något men inte riktigt kan komma på med vad, så är hemsidan en perfekt början till en kreativ process! Jag har hittat många nya skapelser som sätter igång de kreativa kugghjulen i min hjärna! Mycket nöje till er som hittar dit! (De lägger upp ett nytt tips varje dag, VARJE DAG!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0