Boost

Jag har himlans ont i axlarna och nacken, nästan kroniskt, men det tycker jag borde gå över ganska snart.

Idag har jag varit på jobbjakt! Jag har haft lite småångest för att gå runt och "be" om jobb, jag har alltid kännt mig så utelämnad och blottad, men det var en trevlig upplevelse att gå runt i Oslo! En riktigt boost! Jag började tänka lite realistiskt och kom fram till att Oslobutikscheferna måste väl veta att många svenskar kommer hit och vill jobba och att dom kommer förbi och frågar. Jag var knappast den första! :)

Det kommer vara dåligt med pysseluppdateringar, tyvärr. Min symaskin fick inte plats i bilen och jag saknar den så mycket! Jag mötte en tjej på stan med en fin kjol och tänkte: - Åh, en sån är ju lätt att sy! .. om man har symaskin och tyg. Men på ett sätt är det bra att den är hemma, jag kan ju fokusera på det som verkligen behövs göras just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0