Noway

Nu är ett sånt ögonblick där jag inte vill byta ut någonting. För ögonblicket är mitt liv perfekt. Jag är frisk, jag kan prata, jag kan gå och jag får göra precis det jag vill. Idag var min första riktiga dag på jobbet, i Gudrun Sjödénbutiken. Jag är överlycklig för att få vara där. Två timmar efter att jag hade slutat ringde min pappa och just då stod han och mamma nedanför min port! Mor och far hade kommit till Oslo, till mig. Mamma hade gjort köttfärssås och jordgubbspaj och min pappa hjälpte mig med garderoben i mitt rum. Just nu är det ingenting i mitt liv som saknas.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Elin! Det låter ju helt underbart! Sug på karamellen!

2010-07-03 @ 23:58:22
URL: http://www.ulrikaolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0