Den lilla hönsprydda

Toilen till min lilla svarta är klar, det är en blanding av en kjol jag tänkt göra och empiretoppen jag gjorde förra terminen. Sen när man ska göra toiler tar man lite av tyger man har i mitt fall blev det ett tyg fullt med hönor på, man kan vara mycket taktiskt, som några av mina klasskompisar, att ta ett snyggt tyg till toilen och så när man är klar med allt har man två skitsnygga plagg! Så taktiskt var inte jag den här gången men allt tyg måste ju användas till något!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej Elin!

Hoppas att det känns bra att vara tillbaka i skolan igen!



Kolla in på min länk till den där franska bloggen som ligger högst upp i min länklista! På sistone så har hon haft rätt mycket bilder på mormorsrutor! Gå ner också, till en bild med fina veckade handledsvärmare och runda "mormorsrutor". De är så väldigt fina tycker jag!

2010-01-15 @ 07:48:41
URL: http://www.ulrikaolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0