Cut!

Jag har lärt mig att inte tycka om vintern. Efter många års vintergillartrogenhet har jag nu bytt sida. Kallt och stormigt och man kan inte ta sig härifrån. Taket på skolbyggnaden som jag bor i skottades i en och en halv vecka, men sen verkade det som att skottarfirman la av för den enda delen på hela byggnaden som det befinner sig folk i hela tiden, varje dag, är helt oskottad. Och i den delen bor jag! Taket är platt och jag bara går och väntar på att det ska rasa igen!

Mitt bland alla arga, deppiga inlägg och kommentarer ska det komma en glad nyhet:



Min sax har kommit! En sån där sax ni vet, som man bara måste ha. Eller förresten, ni kanske inte alls vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0