vinnarkatt

I tvåan efter höstbalen bestämde jag mig för att jag skulle spara ut mitt hår så jag på studentbalen skulle få en fin frisyr. Balen är passerad, frisyren var inte fin, och jag har valt att ha kvar längden på mitt hår. Mitt hår är väldigt långt, och det växer som ogräs så jag märker aldrig förrän jag ser på kort hur långt mitt hår verkligen är!
I början på sommaren gjorde Sofia blonda slingor i mitt hår, som numera ser ut som en naturlig solblekning i hela håret. Åter igen när jag ser på kort så inser jag hur, förlåt men, jävla blond jag är! Jag blir också lika förvånad när en av mina lärare frågar efter mig som "Tjejen med det långa blonda håret". What?! Blond? Långt hår? Även fast jag har haft den här frisyren under en väldigt lång tid så skulle jag inte beskriva den som lång och blond.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0