tjoho

Hade en utomstående kommit in i klassrummet igår hade denne spärrat upp ögonen, tvärstannat och sedan backat ut. I sysalen sprang vi runt iklädda endast strumbyxor och linnen, bara på skoj sådär kan tänkas men nej, till vår utbildning hör det att en gång klä sig i strumpbyxor och linne. PÅ MÅTTAGNINGEN! Jag har nu fått personliga mått som jag förhoppningsvis ska kunna anpassa till kläder som jag syr, jag får passa mig väldigt noga med maten bara^^ maten här är underbar, jag försöker alltid passa mig från att ta två gånger

Idag har vi sysslat med mönsterkonstruktion, väldigt, väldigt kul att äntligen få komma igång lite. Jag håller även på med att virka ett par muddar som jag hittade i en av mammas böcker.

På skolan finns en gympasal och ett gym, vilket utnyttjas flitigt. Igår gymmade jag tillsammans med två tjejer i klassen och ikväll ska vi spela innebandy med ett gäng från fotokursen. Väldigt kul ska det bli!
Jag har också rätt nyligen insett att jag trivs bäst antingen på ett gym, en idrottshall eller på en idrottsplan. Väldans tur att allting finns i närheten!
Nu är det ombyte, sen innebandy!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0