Strax tebax!

När klockan slog kvaart över nio var det dags för städning, något som jag faktiskt gör väldigt noggrant. Dammtorka persienner, dammtorka på hyllorna, dammsuger och skurar golvet. Detta gjordes även idag och i och med att jag har tvättid idag placerade jag smutstvätten i en Ikeakasse på golvet och så också tvättmedlet. När det var dags att knata iväg till tvättstugan lyfter jag på tvättmedlet och kvar på golvet ligger en hög med tvättmedel för en hel tvätt. YES! Fram med dammsugaren igen!

Igår gick vi ner till en av de stora fabrikslokalerna i byn och gick totallös på alla böcker som fanns där! Sjukt mycket böcker, och inte sånna gamla tråkiga skitsaker, utan bra, moderna böcker!! Jag tror jag köpte 10 stycken för 60 spänn! Bra känns det också när tanken går till arrangören: det var Amnesty som höll i loppisen :)

Annars? Jag längtar till lagad frukost imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0