Ses om tio minuter

Mina kläder är mitt allt, speciellt de som kommer från Gudrun Sjödén. På min förra skola var det väldigt sällsynt med Gudrun, kanske jag såg något av hennes plagg någon enstaka gång i korridoren. Idag har jag haft på mig mitt lila Gudrun-linne som jag fick av mamma för ett tag sen, och när vi skulle gå på lunch och gick igenom det lilla köket såg jag mitt linne på en annan person. Det här har aldrig hänt! Jag skickade ett sms till mamma och sa: Här har ju försjutton alla Gudrun!
Hon svarade: Inte så konstigt, du är bland själsfränder.

Mammas svar fick mig att stanna upp och verkligen känna efter. Själsfränder. Har jag äntligen hamnat rätt? Om jag har hamnat rätt vet jag inte säkert, men jag är hundra på att jag verkligen inte har hamnat fel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågan är då. Kommer Elin börja använda Gina Tricot lr H&M om det är Gudrun som gäller där uppe? ;) Bli inte allt för fäst vid skogarna bara, vi saknar ju dig här hemma med...

2009-09-06 @ 21:21:30
Postat av: sofia

ovanstående inlägg från mig.

2009-09-06 @ 21:22:26
URL: http://ihja.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag kommer aaaaaaaaldrig handla på H&m och gina ;) eller jag kommer iallafall alltid sträva efter att inte göra det. Här uppe kommer jag ju klä i märket ElinFo förstår du väl ;) och skogarna är underbara ;)

2009-09-08 @ 18:14:07
URL: http://elinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0