ringsignal

Tänk att varje gång jag har en väldigt pessemistisk syn på något vi ska göra så blir det alldelles perfekt! Idag var vi på en utflykt, först till en kyrka med väldigt fina takmålningar, sen till havet! Vädret var alldelles perfekt, inte för varmt, inte för kallt och alldelles vindstilla! Vid sådana tillfällen, när det är helt lugnt och jag är ute i naturen, känner jag mig som mest levande.





Sara tog Facebookbilder på mig, har väldigt svårt att bestämma mig för vilken jag ska ha!!! :P

 



Sist en illustration av att trixen alla fotografer använder för att få barn att le även funkar på mig.


Kommentarer
Postat av: Donkey

Den med närbilden var superfin :D

2009-09-13 @ 19:03:31
URL: http://metrobloggen.se/xiiiia
Postat av: elin

tack så mycket :) som du säkert märkt var det den som hamnade på fejan^^

2009-09-13 @ 21:17:57
URL: http://elinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0