Jag kan inte svenska

MINA FÖRSTA KLÄDER ÄR KLARA!! Se bilder nedan!!




Min orangea väst, jag var väldigt tveksam till den från början men sen när jag insåg hur bra den passade med min mössa så blev jag lite kär ^^




OCH HÄR ÄR MIN KJOL!!! Som jag är mycket kär i!

Samtliga foton tagna av Markus Oskarsson (moskarsson.blogg.se) vid det gamla sågverket i Forsa. Ehrm, när vi skulle fota kjolen gick vi från en byggnad till en annan, jag fjantade mig, pratade väldigt högt, blev helt förskräckt när jag insåg att jag skulle gå ned för en brant trappa (läs: stege) i min väldigt snäva kjol. Jag fjantar mig ännu mer men lyckas ta mig ner för stegen och när jag kommer ner sitta två personer där!! PINSAM STÄMMNING!!
Jag heja på personerna för att försöka stryka över det pinsamma, lyckas inte så väldigt bra och jag ser sen hur de två personerna klättrar upp för trappan (läs: stege) igen. PINSAMT PINSAMT!

Annars så mår jag vääldigt bra idag :)


Kommentarer
Postat av: Poopooo

Åhhhh, pälskling! Du är så duktig!

2009-09-29 @ 21:54:22
Postat av: Anonym

Vad duktig du är :)

2009-10-08 @ 22:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0