Hello

Moahaha har haft total makt över en modell idag och kan ni tänka er: istället för att kräva att hon skulle gå ner några kilo i vikt så fick hon bred midja, breda höfter och stora lår. Varför? Ville att hon skulle se lite mer realistisk ut och hade mig själv som musa.

Natruligtvis pratar jag inte om en verklig människa. Vi har idag haft bildlektion och vi tillverkade klippdockor! Vi kom överrens om tre teman: höstpromenad, Nobelfesten och maskerad. Höstpromenaden var given, det blev mina egna kläder i miniatyr. Med total ångest över Nobelfesten (- Åå, jag har inget att ha på mig!!!) satt jag på lunchen och tröck i mig pannkakor med alldelles för mycket grädde och sylt. Jag fick en snilleblixt och kom på maskeradtemat! EN VATTENMELON! När idén hade blivit genomförd hördes många skratt i rummet. Valde faktiskt att göra om maskeradkostymen från en vattenmelon till en pumpa! Bilder kommer förhoppningsvis om ett tag. Kan inte garantera dock.

Kvar är Nobelfesten och jag tänkte jag skulle göra en riktig blåsa imorgon!!!

Annars? Åker hem imorgon och har massa grejer som ska fixas.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag skulle vilja påstå att skratten var inte på grund av själva idén, var ju så fin! Det var mer vad Sandra hörde fel och andra Elin o jag byggde på senare. ^^

2009-09-17 @ 20:51:14
URL: http://nandeyanenyo.podbean.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0