Hej

Tänk, ibland blir det verkligen inte som man har tänkt sig! Jag fick mitt tredjehandsval på friskvården, bollspel, och jag har ända sen jag fick reda på beslutet småmuttrat över att jag faktiskt skulle göra det enda alternativ som jag inte ville göra! Fick reda på att två från Foto som jag har bekantat mig med också skulle ha bollspel och kände mig genast lite lugnare. Efter det fick jag ju reda på att de inte skulle vara med på första friskvårdstimmen. CATCHING! Hela förmiddagen puttrade jag över bollspelet, gick tillsammans med mina kurskamrater tills det bara var minuter kvar innan vi skulle sätta igång. Gick till idrottshallen och kände inte någon, fortfarande lite puttrig. MEN så började vi spela innebandy och det var hiiiiiimlans kul!!!!!! Det var väldigt väldigt kul! Det roligaste som har hänt på hela dagen!
När vi hade slutat för dagen fick jag skjuts till stan, uträttade ett ärende och gick i solskenet mot bussen och mådde väldigt, väldigt bra.

Nu på kvällen såg jag två regnbågar också och kände lyckan bubbla i magen.

Vilken underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0