great

RED ALERT! SOS!

Bombnedslag råder i mitt liv för tillfället. Jag förstår inte hur slarvigheten och oredan har kunnat komma ikapp mig så fort, lägger ifrån mig saker, tar inte hand om saker, glömmer saker. TOTAL KAOS RÅDER I MITT LIV!
Jag tror faktiskt att väskan med alla mina kläder som jag tog med mig hemifrån har haft en stor inverkan på den totalomvändning som har skett, jag blir stressad av att ha mycket kläder. Absolut inte bra, detta leder ju till att jag inte kommer vilja sy kläder för jag har ingen plats kvar i min garderob!!!! Jag måste planera om i min garderob. Men hur? Jag har ju tagit upp varenda litet utrymme i den pyttelilla garderoben som jag har här. Det finns i och för sig väldigt mycket utrymme uppepå garderoben och jag kan ju ha jackor hängandes på krokarna så jag får lite mer plats för klänningar, kjolar osv. Jag hade inte en aning om att jag hade så mycket kläder.

Annars? Jag mår kanoners.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0