Far away

Mitt besök här hemma börjar att lida mot sitt slut, vi åker till tågstationen om ett par timmar. Jag hoppas att jag får åka tåg, har väldigt mycket grejer med mig men å andra sidan så lider jag inte om jag skulle få åka ersättningsbuss gratis.

Jag har hunnit med allt jag hade tänkt, lite mer till och med tror jag. På söndagar arrangeras Bakluckeloppis i Åhléns parkeringshus, jag och mor tog en sväng förbi. Resulterade i två nya koftor och en sjal. Ehrm. Blev väldigt inne på spontanshoppning och det var en jäkla tur att jag höll i plånboken när vi gick till Indiska efteråt. Många fina koftor fanns det som jag ville ha, eller ja, fortfarande vill ha. När jag blir rik kan jag köpa :) Jag kan ju också vänta till rea, det tar väl bara fyra månader. Äh, loppis blir bra det så länge. :)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0