blöö

RABATTER RABATTER RABATTER!!! SF BJUDER STUDENTER PÅ BIO I GÄVLE!!! PRISSÄNKNING PÅ CDON 5-55%!!!
GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD!
Det värsta med alla rabatter, fri frakt och klubberbjudanden: jag överväger att köpa bara för att jag får rabatt. Det är ju helt sjukt! Kan också gå på loppis och köpa grejer jag kanske inte ens vill ha men bara för att det är billigt. Jag menar: why? Why?
Jag försöker att hålla hårt i plånboken, men det är ju så att vissa grejer behöver man ju (eeehrm koftor, byxor och strumpbyxor från Gudrun Sjödén samt diverse pysselgrejer). Jo behöver. Sen är min ost slut också.
Nej jag måste stå emot alla försäljningsknep som företagen kommer med. Fast jag behöver ju ett par strumbyxor. Och jag tycker om Gudrun. Och jag behöver faktiskt en till kofta. Tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0