Love hurts (sometimes)

Jag har tidigare varit tveksam till kärlek vid första ögonkastet men i onsdags hände det verkligen. När allt bara klaffar på en gång, det är helt fantastikst. Sedan onsdagen är vi tillsammans och jag hoppas att relationen aldrig tar slut, ALDRIG! Kärleken gör ont, det vill jag lova. Även fast det mesta funkar så gör det väldigt, väldigt ont ibland. Men man måste bita ihop, det är en sak som jag har lärt mig.
Löfte om bilder på oss lovade jag igår på Facebook och vi var i studion idag tillsammans med Sara och reslutatet ser ni nedan!








Det känns som en typisk Elin-grej, att småluras såhär, särskilt om att vara kär. Jag är materialist, jag älskar saker. Särskilt skor. Särskilt billiga skor från Secondhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0