Julmarknaden

När jag började tillverka mina örhängen var jag väldigt feg när det kom till tanken på försäljning, men att få vara med på Ulrikas julmarknad var verkligen ett steg i rätt riktning! Vi tog en sväng förbi den fantastiskt inspirerande lägenheten vid lunchtid idag och när vi gick därifrån hade fyra av mina tio par blivit sålda! Människor kom med positiva kommentarer, nya idéer och tips som jag verkligen ska ta vara på i mitt skapande framöver. Det känns som att jag på ett sätt har hittat rätt: jag har hittat en skapandeteknik som jag älskar och det jag tillverkar är något som även andra människor uppskattar och tycker om!



Beställ via: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Malin

Mycket nice =) Kul att du trivs!

2009-11-29 @ 15:05:14
Postat av: Ingrid

Jag såg dina fina örhängen på Ulrikas julmarknad!

Fantastiskt fina, vilket pillerjobb.....

2009-12-03 @ 08:12:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Call design

O vad jag är glad att jag hittade hit, genom en länk och en länk och en länk till.

Håller själv på med frivoliteter och blev så glad över att se dina fina örhängen. SÅ SNYGGT!

Det är så mycket mer än spetskragar och dukar som finns att göra och att ta in det till örhängen är så kul och tar in frivoliteter in på 2000- talet i ny design.

Tack för inspirationen!

Många må gott hälsningar

2009-12-07 @ 19:39:06
URL: http://calldsgn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0