Älskade skapande



Stirrig och otålig. Så vill jag ofta beskriva mig själv, särskilt när det kommer till handarbete. Jag vill gärna bli klar fort och jag har testat alla möjliga tekniker och metoder men det har alltid varit för långsamt. Min rumskompis Moa lärde mig att göra frivoliteter och det har jag verkligen fastnat för. Det går fort, man måste inte släpa på grejer och så blir det väldigt fina saker! Nu provar jag lyckan och ska för första gången försöka sälja mitt hantverk. En bekant anordnar en julmarknad och det är till den majoriteten av min fritid har gått till. Igår blev jag klar med alla förberedelser, det var väldigt skönt men samtidigt saknar jag att alltid ha någonting att förbereda. Nästa projekt: JULKLAPPAR!

 
Frivoliteter på tork och ett mycket stökigt skrivbord.

Jag tar även emot beställningar, maila:
[email protected]



Färdigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0