Cykel

Jag tänker först berätta att jag CYKLADE till skolan idag! Helt spontant.

Sen vill jag också uttrycka min något humoristiska aggression mot 4 av mina lärare. Vi har just nu slutuppgifter i alla ämnen och dessa fyra lärare har alla sagt något i stil med: - Det är tänkt att det ska vara kul, det ska inte vara tråkigt. angående de sista uppgifterna.
Senast idag (!) hörde jag denna kommentar två gånger och jag motsätter med: - SKA DET VARA KUL SÅ BLIR DET INGENTING ALLS! TYVÄRR, MEN ÄR HUVUDTANKEN BAKOM DET HÄR ATT DET SKA VARA KUL SÅ KOMMER JAG INTE LÄMNA IN NÅGOT ÖVERHUVUDTAGET!
 Ena läraren ändrade sig faktisikt där och sa att vi skulle göra uppgiften mindre vidrig.

Ta det här med en nypa salt, men faktum är att om gymnasiet ska vara kul, så har jag inte gått gymnasiet. Eller jo, jag har gått gymnasiet med 3 k:are och hela CO.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, ja, det enda som har varit kul med gymnasiet är väl... tiden mellan lektionerna? och allt flummande med er, givetvis ^^

2009-05-12 @ 17:11:49
URL: http://elinterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0