Arbetsannons

Idag drog jag en sväng förbi gropen, Ulrika hade lovat att hon skulle fylla i några papper åt mig. När jag klev in/ner befann sig fyra av de lärarna som jag har eller har haft under det senaste året där. Ulrika, Patrik, Morgan och Jessika anslöt sig senare till gruppen. Jag drog upp papprena och sa: - Här är dom!
- Ja, nu får du visa mig var jag ska skriva, jag hatar blanketter.
- Nämen! Och jag som älskar att fylla i blanketter!, sa jag
- Elin, vet du hur konstigt det där lät? "Jag älskar att fylla i blanketter", sa Patrik.
- Nej vaddå, jag skrev en gång med blyerts för att jag senare skulle få fylla i med bläck, sa jag glatt. - Det är väl inte mer konstigt att jag älskar att fylla i blanketter som att du älskar Egypten?
- Det går alltid att komma på nått nedlåtande mot egyptologer, svarade Patrik.
Han föreslog senare att jag skulle söka jobb som blankett-i-fyllare, så den som letar en sådan person, ta gärna kontakt med mig! Tack på förhand!


Kommentarer
Postat av: malin

haha, jadu ^^

det krävs en patrik för sånt ^^

2009-05-05 @ 17:44:57
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0