34

Åh den här fredagen har varit bra.
Klockan 15 var det Camera Obscuramöte, trångt och mysigt runt det lilla bordet längst in i biblioteket. Många bra beslut fattades också. Efter mötet var det glasstime och för första gången i mitt liv åt jag Ben and Jerry's, och jag måste säga att jag är en smula besviken, men nu har jag ätit det iallafall! Och lagt ut 25 spänn. Eller iallafall 24,50. Vi satt på trappan utanför rådhuset, skulle leka fågelmamma och fågelunge när ena skeden gick sönder men det blev istället människomamma som skar upp bitarna och bortskämd unge som bara behövde äta :) samtalsämnet blev en gång göranssonska skolan, jag sa: - Där gick min bror!
- Jaha, hej!, sa anonym nummer 1.
- Hejhej!, sa anonym nummer 2.
- Alltså på skolan, sa jag.
- Det där sa vi inte, sa anonym nummer 1 och 2 (varav nicknamen)

Imorgon ska jag åka till Storvik och blir borta hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0