- Tacka!

Jag har aldrig i hela mitt liv varit så engagerad i Eurovision! Reprisen går på tv nu, såg inte från början bara :(

Idag tänkte jag vara lite hjälpsam och avancerad, så jag lagade mat! Bara sådär. Och det var inte utan problem. När pastan var klar skulle jag slänga i lövbiffen i stekpannan. Pannan fräste som tusan och plattan var på högsta värmen. Det löste sig ändå, men sen när lövbiffarna var klara så läste jag på receptet och insåg att jag hade hoppat över en punkt. Nödlösning: fixa allt i efterhand. Jag skulle vika köttbitarna och ha i massa oliver och tomater och spenat och sen fästa med tandpetare. Kladdig om fingrarna försökte jag smidigt hälla ut tandpetarna och det gick smidigt! Om jag skulle behöva andvända ungefär 100 tandpetare.

Efter min något stressande kock-upplevelse så pustar jag ut, vilar och förbereder mig för en körtur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0