Vilket bra förslag!

Jag tog en cykeltur idag och började undra varför jag egentligen om att cykla. I grund och botten är jag en väldigt lat person och cykla kan man göra långt och länge utan att det blir så drygt som att springa.
Fem gubbar mötte jag på min tur, varav en jag träffade vid järnvägsövergången som jag skulle cykla med. Men likt som förut när jag försöker hänga på gubbar så cyklade han ifrån mig. Jag förstår inte var de får motivationen ifrån att toktrampa heeeela tiden ! ! Kanske jag har missförstått cykelsporten. Fast jag är ju egentligen rätt lat. 
Preics innan jag stack ut fick jag reda på att farbror och fastermosterfaster skulle komma på spontanvisit så när jag kom hem blev det matlagning och efter maten blev det rykande varm kladdkaka!

Kommentarer
Postat av: malin

jag vill med ha kaka! =)

2009-07-09 @ 17:22:24
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0