Durch, für, gegen, ohne, um

Efter en mardrömsnatt utan sömn mellan söndagen och måndagen så bestämde jag mig att nu får det faaaan vara nog. Jag vill inte ha nått hängades över mig när jag flyttar och börjar på nytt. Natten mellan måndag och tisdag började jag med mitt projekarbete. Ett ångestladdat möte, som nu faktiskt har visats sig gå ganska bra. Så fort jag får en ny idé ser jag till att genomföra den oavsett tid på dygnet, resulterar dock i väldigt dålig sömn, men det är säkert värt det när jag är klar och kan lämna Gävle bakom mig.

Min dators tycka-om-värde har ökat markant de senaste 24 timmarna. Igår fick jag nämligen en Spotify invite och guuuuuud vilken tillgång Spotify är! Bara jag får lust att lyssna på en speciell låt och vips! Så går det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0