Yes, I have been on the Great Wall



Många av känslorna kommer tillbaka när jag tittar på korten från Kina, speciellt känslan jag fick på den Kinesiska muren. Efter en veckas stillasittande aktiviteter i skolan gjorde vi äntligen en fysisk aktivitet. Vädret kunde heller inte ha varit bättre när vi gjorde vår utflykt till ett av de sju underverken: solen sken och det fanns inte ett enda moln på himlen. Vi vandrade upp och ner, många gånger var jag rädd att jag skulle ramla och slå mig men jag kom tillbaka till Peking helskinnad.
Kina och Asien kan jag nu stryka från min lista. Kvar är Australien, Afrika och Amerika, ställen jag ska besöka innan mitt liv tar slut.

Kommentarer
Postat av: emelie

Åh, den där bilden tror jag att jag tog :)

Det var en fantastisk utflykt! Men jag trodde också att jag skulle ramla och slå ihjäl mig ett antal gånger:P

2009-01-17 @ 16:20:47
URL: http://aimili.blogg.se/
Postat av: Viktor

Nice, Elin ^^

Men du vet att det inte är ett av de klassiska sju underverken ;P

2009-01-17 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0