Stick

WOHOW, varför bara bedöva överkäken när man kan bedöva både nedre och övre?! För första gången i mitt liv har jag idag fått lokalbedövning men min tandläkare missförstod mig och bedövade först underkäken, jag tänkte att efter som det gör så himla ont i överkäken så borde hon se att det är där hon behöver bedöva. Men njäää det blev inte riktigt så. Så jag fick dubbelt upp.
När jag gick från tandläkaren så tyckte jag att det var ganska coolt att inte känna någonting men sen när jag kom tillbaka till skolan och började prata så måste bedövningen ha spridit sig för i slutet på vår lektion så hade jag tappat känseln i halva tungan och halva läppen. Väldigt skumt att både prata och äta.

För tillfället är jag väldigt trött, prov imorgon, hausaufgabe, prov nästa vecka, Herregud jag trodde aldrig, seriöst aldrig att trean skulle bli såhär. Och ärligt talat så har studenten aldrig ALDRIG kännts så långt borta som nu. Jag lovar, den kändes närmare när jag gick i ettan. 149 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0