Oj vad debuter!

Igår var typ årets debut dag, och nu när jag tänker efter så är det faktiskt väldigt lätt för missförstånd om man slutar läsa före kommatecknet. JA gårdagens debuter bestod av:

  • Årets första semla, God som fan, jag kan ju fortsätta på det spåret och debutera med att äta 20 semlor på en vecka. Fast när jag tänker efter så skramlar det inte direkt i min plånbok när jag skakar på den.
  • Jag gjorde för första gången i mitt liv en beställning på internet! BIG TIME, Celebration, och jag insåg vilken tillgång det är att beställa på internet. De tre första Twilight-böckerna, givetvis, för 217 svenska riksdaler och gratis frakt :)
  • För första gången i mitt liv har jag pluggat efter en träning. Jag fastnade inte framför tvn och jag säckade inte ihop, nej, jag satte mig minsann och skrev om egyptisk fornhistoria. Jag tror faktiskt jag ska göra en till punkt, jag tror det var första gången som jag blev skjutsad hem från en träning på IP. Nä nu vet ni ju det i vilket fall så struntar jag i det.

Nu ska jag snart till bussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0