King Kong

Ser just nu på King Kong och tänkte försöka se klart filmen den här gången, den håller visserligen på till klockan ett så det återstår att se om jag lyckas hålla mig vaken. Kulisserna och animeringarna(?) i filmen är ju helt otroliga!! Helt otroliga.

Ju mer tiden går desto mer missnöjd blir jag med designen på min blogg :P Det absolut drygaste är att jag inte ens vet hur jag vill ha det och det finns ju så himla många möjligheter och val man kan göra. Det är precis som inredning. Därför gillar jag inte ATT inreda, jag tycker annars att det är grymt kul och det blir så jäkla snyggt när någon annan får till det med färger och möbler i ett rum, men jag lyckas aldrig. I vilket fall har jag placerat min tv MITT I RUMMET IDAG!! Det ni! Och så har jag murat in den eller vad man ska säga. Soffan står för tillfället under mitt stora fönster. Jag tror jag vill ha ett nytt soffbord, det jag har nu känns lite för högt..

Jag överväger om jag ska tjocka i mig en bit cheesecake som jag gjorde idag, kakan står dock i frysboxen nere i källaren och infödingarna i King Kong filmen skrämmer mig lite. Paranoid som jag är så tror jag att vi nu har en sådan i vår källare. Nej vet ni vad, jag är nog mer sugen på ett äpple som iallafall finns i köket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0