Kineser i stan!!

Igår kväll, tror jag, kom det ett tjugotal kineser till stan! På fredag kommer jag få en hem till mig, stackars tjej som ska bo här, Freya kom visserligen hem levande så hon klarade sig. Men kanske den tyska motståndskraften mot röra är bättre än den kinesiska? Vad tror ni? Mitt rum kommer iallafall vara skinande blankt tills hon kommer, jag håller nämligen på att städa^^ idag igen! Vi ska troligen åka till Ikea sen också och inhandla diverse produkter som kan tänkas behöva, jag skulle sååå gärna vilja ha något på min väster vägg eller öster är det nog.. Skitsamma vi får se om vi hittar något. Nej vet ni vad (jag antar att det är flera personer som läser, jag hade fakiskt tio besökare igår, jag är snart ikapp emilia!!), nu kan jag snart inte andas längre, dammsugaren kallar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0