- Du måste helt enkelt få det att fungera

Tänk er landskap, där solen skiner, fåglarna kvittrar och djuren lever i harmoni med varandra. Berget består av chips, dalen av godis, floden av Pepsi och sjön chokladkaka. Landskapet är då Elins källare med allt som är tänkt att vi ska äta under kvällen. (Nu sker ett snabbt byte i den svenska grammatiken, peresens blir imperfekt eller annan tidsform jag för tillfället har glömt namnet på.) Vi hade då filmkväll igår och många nya internskämt föddes. Vi skulle börja med att se "Besatt", redan innan vi startade filmen visste jag att min mentala instabilitet skulle visa sig tydligt. Med filten över huvudet försökte jag inte bli så påverkad av filmen men det gick inte. Jag vet inte hur länge vi, eller ja dom andra, såg men det gick helt enkelt inte för mig. Vi stoppade psykfilmen och satte igång "I am David", som var bra medicin mot min mentala instabilitet, dock inte bra medicin för att hålla Emilias tårkanaler torra. Sen gick vi vidare med spel, ord baklänges, regn o slak bland annat. OCH Sanningens bok, nu kan endast framtiden visa hur det blir. Är det sant att jag helt enkelt måste få det att fungera? Skynda dig för sjutton.. ;)

Med andra ord och Björn bröder, sen tog vi bussen hem.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0