- Do you wanna be on top?

Det är oundvikligt att Top model har dragit igång igen, både positivt och negativt. Positivt: det är såklart en helt sjukt kul serie. Negativt: liiite för bra serie som toppar mina prov och läxor. Ujuj. En sak som jag inte kunde undvika att lägga märke till var att majoriteten av tjejerna hade ett hårband i den där introvideon och i flera tidiga säsonger har tjejer som haft hårband blivit tillsägda att ta av det för "that's not a model", bland annat Amis i säsong 10 som jag tror hårbandet var en avgörande orsak till att hon åkte ut i den omgången, iallafall något jag har fått för mig. Och nu har de så allihopa!
     Säsong 11. ELVA! Tror ni det känns lika speciellt om man vinner den elfte som det skulle kännas om man vinner den första omgången? Jag menar, första är ju den första, The One. Sen kommer det elva till, känner man sig lika speciell då? That's the question.
     Jag tycker alltid att det är så kul att se när de blivande modellerna ryker ihop. Små problem som byggs på med massor av olika uppfattningar och tolkningar som gör att ingen kommer överens. Säger man en sak fel, tolkas det på ett sätt och då är man körd för resten av tävlingen. Ännu en konstig sak är att de väljer att ta åt sig alla dumma kommentarer de får, även fast de säger att de som snackar skit egentligen inte har en aning om vad de snackar om.

Kommentarer
Postat av: malin

riktigt körd! xD

2009-01-13 @ 20:36:48
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0