NY RIKTNING!

Kreatvia kreationer. Om det finns ett ord som heter så, så är det det min blogg ska handla om i fortsättningen! Jag har bestämt mig för att bli ruskigt kreativ, so byebye publicerande av skolhat och vardagsliv. Ni som faktiskt läser (Emilia, Malin och Elin) vet ju redan hur det mesta ter sig runt omkring mig så ni behöver ju inte veta det flera gånger. Så jag tänkte börja bjuda på en mer kreativ sida av mig själv!

Jag började virka ett pannband igår och nu är själva bandet klart. Problemet är att jag gääärna vill ha ett fint broderi på bandet också och jag försöker rita något fint, men det blir aldrig något fint! Jag tänker mig nått fint med fjärilar och blommor och krimskrams men jag får aldrig till det. Bild kommer när det har blivit klart!

Kommentarer
Postat av: ulrika

Hej Elin!

Och tack för komplimangen på min blogg, vi har ju lite samma syfte med våra bloggar, du och jag. På sätt och vis. Jag försöker skriva om inspirerande ting. Jag försöker vara positiv och kreativ. Ibland går det lite lättare. Ibland är det inte lika lätt. Livet är ju inte alltid så inspirerande, positivt och kreativt som man kanske skulle önska...

Ha en bra dag!

2009-02-15 @ 13:38:53
URL: http://www.ulrikaolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0