:/

Socker, socker, socker. Cheesecake och klubbor. FIck en klubba av min kines kompis imorse, vi blev klubbkompisarna hon och jag. Den är inte jättegod, men ner kommer den ändå. Det kändes jättekonstigt att komma hem själv idag, lämnade av min kines halv tio imorse. Mixed feelings, jag visste inte om jag skulle gråta eller om jag bara skulle vara lättad för att det var slut. Nu har jag iallafall gråtit en skvätt, det var jobbigt att hastigt bli storasyster, men jag tror att det var lättare att gå in i rollen än vad det kommer bli att gå ur den.

Första säsongen av Top Model går ju och det är såååå himla kul att se hur programmet har förändrats främst hur Tyra Banks har förändrats med tiden. Final idag dock, schade om ni inte har sett. Ska väl nämna att jag flera gånger utan att jag tänkte på det började prata tyska med hon som bodde här. Ni vet ju hur det ligger till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0