Våg

På senare tid har jag blivit velig och låter gärna andra personer ta beslut åt mig. Det är med veligheten var verkligen ingen bra grej när det kom till att ta influensasprutan: ska jag ta den, ska jag inte ta den, fram och tilbaka, fram och tillbaka. Personer blev sjuka, personer blev inte sjuka.
I söndagsmorse bestämde jag iallafall att jag skulle ta sprutan och en och en halvtimme senare satt jag i väntrummet och satt av den obligatoriska kvarten man ska ha efter man har fått sprutan.
Varför tog jag den då? Ärligt talat har jag faktiskt inte något bra svar på det, men jag tänkte att de som är närmast mig har tagit sprutan och händer det någonting så händer det oss allihopa.
Biverkningar? Yes, jag fick väldigt ont i armen och vaknade under natten med feber. Det ska också tilläggas att en biverkning av soffliggandet som en biverkning av febern var nackspärr. Förstår ni? Förresten: biverkning eller bivärkning?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!



I natt kunde jag inte sova. Låg och tänkte på än det ena, än det andra. Så nu har jag kommit på en produktutveckling till dig! Mailar om det senare!

2009-12-02 @ 08:39:56
URL: http://www.ulrikaolsson.blogspot.com
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

jAG HAR OCKSÅ TAGIT SPRUTAN..I SÖNDAGS..USCH SÅNA BIVERKNINGAR..:(

2009-12-02 @ 09:33:18
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0