Quick catch up!

Det är verkligen ett stort OJ som far ur min mun när jag inser hur mycket det är som har hunnit hända den senaste tiden! Mina "kompletterarbyxor" är färdiga, och jag måste säga att det är väldigt skönt att ha ett par byxor med hög midja nu när det är så kallt!
Efter ett ilsket humör och fenetriskt stickande blev också min halsduk färdig, också väldigt passande så här i vintertider då den är mycket varm och skön!
Alla julklappar är klara, även julklappskartonger som tillverkades under helpysseldagen vi hade i torsdags och den lilla smakprovsmodevisningen som vi hade på julfesten var mycket uppskattad av skolans andra elever, lärare och personal!

Nu sitter jag ju bara och önskar att jag kunde slappa resten av det här året, men nej det går icke! Alldelles för mycket saker (känns det som) har jag att göra före jul och före jag åker tillbaka till Hälsingland. Antingen sänker jag ambitionsnivån eller så ser jag helt enkelt till att göra allt i den ordning det ska göras. Resten av dagen ska iallafall ägnas åt att titta på film!



Syr på byxorna i sysalen

   

Byxorna, stickprocess och färdig sjal!



Tomtebloss tändes på julfesten



och i riktig miljöcertifieringsanda skickade vi upp miljövänliga raketer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0