NY BLOGGDESIGN!

Som ni säkert märker har min blogg fått en ny design! Länge funderade jag över att byta och nu när jag kände att jag har hittat min inriktning så var det väldigt inspirerande att hitta en ny look för min blogg!

Jag älskar loppis och second hand, nästan givet efter alla besök på Ria, Spikfabriken och massa andra loppisar jag har besökt tillsammans med min mamma. Det är väldigt spännande att gå runt bland begagnade saker och försöka hitta några diamanter bland massa grus!

Under höstlovet hade vi loppisdag då vi besökte både Erikshjälpen, Ria och Spikfabriken i ett kör och gjorde otroligt många fynd! Mitt bästa fynd var faktiskt någonting som min mamma hittade och visade för mig: en svart klänning med många olika blommor på. Först hade jag väldigt svårt för den klänningen men insåg att priset var väldigt överkomligt: 30 kronor. Jag gick till kassan för att betala och när det var min tur fick jag veta att i just det ståndet där klänningen hade varit hade man 75 % rea! Alltså kostade min klänning ÅTTA KRONOR! Den givna platsen i min garderob för det nya plagget var givetvis bland favoritkläderna! En plast som natruligtvis fortfarande består!



Rummen här på internatet är väldigt sterila och tråkiga så jag tog hit en ljusslinga som jag hade hemma och satte upp på väggen. Mycket, mycket mysigare!


Kommentarer
Postat av: Donkey

Fin klännig :) Värt 8 kr ;)

2009-12-03 @ 23:52:59
URL: http://metrobloggen.se/malin.ahrlin
Postat av: Sofia

Fint =) Fin bild på Elin också =)

2009-12-09 @ 23:39:23
URL: http://ihja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0