Konstra

Nu finns mina örhängen hos Aino i konsthantverksbutiken Konstra i Gamla Gefle! En liten och mysig butik med konsthantverk från, vad jag förstod, konsthantverkare i trakten. Jag kände givetvis igen Ulrikas skålar och muggar som stod snyggt uppradade på hyllorna, och jag såg även väskor gjorde av en av min mors före detta klasskamrater. Letar ni presenter eller bara inspiration: Övre Bergsgatan 6 i Gamla Gefle!

För övrigt har jag införskaffat broschnålar till borscherna jag inom kort kommer att ta in i mitt sortiment!

Kommentarer
Postat av: Lisa

HURRA!



Spännande! ^^

2009-12-02 @ 18:02:12
URL: http://nandeyanenyo.podbean.com
Postat av: Ulrika

Ja! Vad bra!

Visst är det fint där? Mysigt och varmt och gulligt! Antar att hon berättade att det är södersöndag på söndag och att det då brukar komma en massa kunder!



Kul med broschnålarna också! Visa sen!

2009-12-03 @ 07:39:25
URL: http://www.ulrikaolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0