Inspiration, från toppen till botten..

Juldag och jag är fullproppad med godis och knäck!

Dagarna efter jul känner jag alltid, tror jag, någon slags inspiration och oslagbarhet så jag vill hålla på med massor av grejer! Främst kom ju inspiration till att sy något av de afrikanska tygerna, så började jag plocka och fixa med sygrejerna som är kvar här och så kom jag på att jag ville sy kuddar av tygerna, och kuddarna bidrog till en home-make-over känsla och jag började tänka på att jag vill ha en egen lägenhet att köpa möbler till. När jag kom till tanken på möbler ville jag göra decopache (stavning?), men då har jag inget tapetklister så den tanken föll. Sen började jag tänka på massa andra heminredningsgrejer som jag skulle vilja ha (när jag flyttar till en lägenhet) och så till slut blev jag alldelles jättetrött och satte mig och kollade på tv istället.

Kommentarer
Postat av: Elinor

ååh vilken rolig idé :D jag ska be mamma lära mig virka också :P :D TACK för julkortet! :D blev så glad :D hur mår du? hoppas du hade en kanoners jul och ett fint nyår :D Ta hand om dig! :D BAMSEKRAM

2010-01-11 @ 22:17:34
URL: http://ellenelinor.blogg.se/
Postat av: Elinor

oj... kommentaren hamnade fel :( den ska vara på det inlägget om mormorsrutor :)

2010-01-11 @ 22:19:27
URL: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0