Hello Africa!!

Jag säger det inte för att provocera, jag säger det inte för att få uppmärksamhet, MEN jag vill inte ha mera lov! Anledningen kommer här:

Sedan länge har jag varit intresserads av Afrika, musiken och hantverket och nu i eftermiddags var jag och träffade en kär vän som gav mig MASSOR av fantastiska afrikanska tyger!! Genast kom skaparlusten och jag ville sätta mig vid symaskinen och bara sy, jag skulle kunna göra det här och nu, men jag har kvar alla mina nålar, saxar, dragkedjor och framför alla mönster i Hälsingland. Fast, om jag letar lite hittar jag säkert någon mönstertidning jag lämnade kvar hemma ;)



I vilket fall, GOD JUL PÅ ER ALLA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0