Window

Åh, jag har varit fullt upptagen hela dagen så det är inte riktigt klokt! Först har jag tvättat och packat och läst min bok och efter det åkte jag in och lyfte skrot.

Och jag bestämde mig för att inte vara vemodig och sentimental och tänka: Å nu är det sista veckan som jag bor hemma, nu är det sista gången som jag bakar kakor i köket osv. Men igår när jag hade två tv-serier att välja mellan på kvällen så blev det: - Nej men det är ju sista gången som jag sitter här en måndag så vi tar den som går på trean.
MEN JAG SKULLE JU INTE!!!
Sen när jag var på gymmet blev det inte bättre: - Nej det är troligen sista gången som jag tränar här när jag bor hemma, så jag tar den här maskinen istället för den som jag brukar!

OH MY GOOOOOD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0