Take the tail

Nej jag blir fan inte riktigt klok!! Jag har flera års erfarenheter av att packa väskor för resor, tävlingar och träningsläger men nu är jag som tillbaka på ruta ett: JAG HAR INGEN ANING OM HUR JAG SKA PACKA! Jag menar, det är inte att bara slänga ner saker och sen när jag är där jag är så är det att leva med det. Nej jag kan faktiskt inte bara ta med mig en klänning, ett par byxor och ett par skor. DET GÅR BARA INTE! Jag MÅSTE ha med mig en massa kläder eftersom jag ska bo på ett nytt ställe och det finns inget som definierar mig så bra som mina kläder.Jag skulle inte byta någonting mot min garderob. Men det är faktiskt inte klänningarna och kjolarna som är det största problemet, nej jag måste ju ha med min träningskläder, lakan, handdukar, badlakan, badrumsgrejer OCH ALLT MÖJLIGT! Jag tänkte att jag packar i den ordningen sakerna har blivit rena, men jaa jag blir som sagt inte riktigt klok. Kanske det som krävs är erfarenheter inom området och med tanke på att jag inte har några flytterfarenheter så kanske det inte gör något om jag misslyckas lite första gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0