Sparring

Huhu, vad spännande friidrott är! Jag sitter spänt och väntar på herrarnas 100 meters final, men visst tycker jag det är spännande med kulstötning när det är så himla jämt!
Ett tag provade jag själv på friidrott, kom sist på allt, utom slägga. Då kom jag näst sist. Jag kom faktiskt i final i en gren på GD/GIF, 800 meter. Ni kan ju gissa vilken plats jag kom på ;) Men till mitt försvar har jag att säga att jag var första reserv, alltså rankad efter den som var sist, jag fanns inte ens med på listan från början! Min kompis som jag startade på samma bana som, hon vann, rätt kul faktiskt att första och sista person startade på samma bana, eller hur!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0