Rätt svar

Ujuj en vecka går så fort! Jag är hemma på snabbvisit, åker tillbaka redan imorgon förmiddag. Tillgång till skolans datorer fick vi idag, hade en hel del olästa mail^^
Allt har gått bra, minns bara det som har varit bra. Jag har drömt väldigt mycket på nätterna, konstiga drömmar om självmordsbenägna sköldpaddor och fulla föredetta klasskamrater. Igår var vi och tittade på film, väldigt mysigt. Arrangeras varje torsdag på Folkets hus och kostar 50 kronor, fika ingår och lotteri!
Vi har inte börjat sy riktigt än, kommer dra med mig massa tyg så jag kan sitta och pyssla för mig själv i salen :)
Inga bilder heller än tyvärr, stod på min att göra lista men jag är alldelles för trött.

Förresten så såg jag Nollning av Vasas ettor när jag och mamma var på stan, de själva bryr sig säkert inte eller tycker att det är kul, men själv kände jag medlidande av förnedringen. Troligtvis också medlidande för de åren som väntar dem. Menmen, jag är väldigt glad att den tiden är förbi.

Ha det bra! Det har iallafall jag på mitt nya ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0