Matter of time

Någon har varit i mitt rum. Mitt rum har blivit hemsökt. Vem är det som har varit i mitt rum? Kommer jag att dö? Dessa tankar for genom mitt huvud när jag upptäckte att en blomma stod på golvet nedanför fönstret istället för på fönsterbrädan. Sen slog det mig att jag själv hade flyttat blomman härom dagen när jag skulle peta ner en spindel från myggnätet och glömt att ställa tillbaka den igen. Tänk så det kan bli!

Idag var sista dagen som jag jobbade för den här sommaren, det var rätt kul faktiskt. Blondiner var inte personer med blont hår, nej det var en kinesisk skölpadda. När jag hade jobbat klart åkte jag till kontoret och fick uppskattande kommentarer om mitt arbete och en lyckönskning inför flytten.

Imorgon ska jag lämna in min cykel på service, en grej att pricka av innan jag flyttar!

So long.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jag brukar också vara boven i dramat själv när nåt har förflyttats eller försvunnit...

Åh, när flyttar du?

2009-08-11 @ 16:14:12
URL: http://aimili.blogg.se/
Postat av: Elin F

23 augusti! :D

2009-08-11 @ 16:19:05
URL: http://elinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0