Mat

Gud vilken dag det här har varit då! Fullt med grejer som har hänt hela tiden känns det som. Jag klev upp halv 8 för jag tänkte att jag skulle hinna städa innan jag skulle till sysalen, men kom på att det inte var så smart att köra runt med dammsugaren klockan 8 en söndag morgon.
Sytt, tvättat, tokstädat och gjort mig känd bland lokalbefölkningen (två hästar och en ko.) är det som jag har gjort idag. En kul grej är att brevlådan vid skolan töms klockan 9 på morgonen! Tror ni inte jag blev lite chockad när jag såg det, hemma brukar det ju vara klockan 18.
Nej, nu ska jag gå och plocka ner min tvätt. Det är så härligt att bo på internat, man ger och får. Helt ny erfarenhet!

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0