Hello

Sitter och myser i min kappa. Min bara min. ^^
Jag och bror åkte till Engesberg idag och badade och det var väldigt varmt i vattnet! Hur skönt som helst! Tog en stund och bara satt på botten och lät vågorna guppa över huvudet. Sen efter ett tag började det bli mulet och vi åkte hem.

Hemma visade jag bror min kappa och han sa: Den är verkligen din!
OCH JA! Det är den! Den är verkligen min! MIN MIN MIN!!
Sen visade jag min väska: - Den är också verkligen din!
OCH JA!! Den är också verkligen MIN! Den är JAG! Som min kappa, den är jag. Första gången som jag såg den, kappan alltså, så slogs jag av att den är så Elin. Jag längtar verkligen tills det blir kallare och jag får ha MIN kappa på mig.

Komm bitte schnell, Winter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0