Guten Tag!

Fyra par jeans och 1 ½ dag senare. Min väns första jeansen, första-spelningen-jeansen bland annat kommer nu i en annan form följa med mig på mina äventyr.

Sydde som sagt efter samma mönster som balklänningen och jag är lite fundersam över att det tog så pass kort tid för mig att sy denna klänning när det tog två veckor från det att jag började med balklänningen tills dess att jag blev färdig! Hade i och för sig andra aktiviteter som jag sysslade med under tiden som jag sydde balklänningen, nu var det ju en och en halv dags KONSTANT syande. :)

Tror ni inte jag längtar liiite till 24 augusti? ;)



Jag blundar inte, jag koncentrerar mig ;)



Plockar gräs med tårna^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0